Asistentka pro hromadné kauzy

KLB Legal, s.r.o., AK

200 - 250 Kč/h
asistent/kaPraha11-40insolvenceanglický jazyk

Advokátní kancelář KLB Legal sídlící v Praze hledá asistenta/asistentku jako posilu týmu zabývajícího se především hromadnými kauzami. Kromě běžné administrativní práce (tisk, skenování, ukládání dokumentů, příprava spisů) spočívá náplň práce také ve vedení databáze, zpracování doručených podkladů, odesílání datových zpráv, komunikace s klienty atd.

Hledáme zodpovědného, spolehlivého a pečlivého zájemce s dobrou organizační schopností, který má zájem o dlouhodobou spolupráci. Pozice je vhodná pro zájemce schopného pracovat samostatně i v týmu, který se nebojí komunikovat ani učit se novým věcem. Rádi budeme i za inovátorské smýšlení a nápady na vylepšení.

Předchozí zkušenosti s hromadnými kauzami (či větším množstvím klientů) jsou výhodou, ale nejsou požadavkem – na vše členy našeho týmu zaškolíme.

V naší kanceláři naleznete neformální pracovní prostředí i mladý a přátelský kolektiv. Protože se členům našeho týmu snažíme vycházet vstříc, jsme schopni se domluvit na volnější pracovní době a také na home office. Pro účely inzerované pozice očekáváme možnost pracovat alespoň 4 dny v týdnu v rozsahu 4 až 6 hodin denně. Samozřejmostí je u nás odpovídající finanční ohodnocení (200 Kč – 250 Kč/ hod.).

Nabízíme

  • Práci na dohodu o provedení práce (DPP)
  • Možnost práce z domova (dle domluvy)
  • Volnou pracovní dobu (dle domluvy)
  • Finanční odměnu ve výši 200 – 250 Kč/ hod. dle zkušeností a výsledků
  • Pravidelné teambuildingy, společné eventy, multisportku

Pracovní náplň

Kromě běžné administrativní práce (tisk, skenování, ukládání dokumentů, příprava spisů) spočívá náplň práce také ve vedení databáze, zpracování doručených podkladů, odesílání datových zpráv, komunikace s klienty atd.

Typ spolupráce

DPP

Benefity

MultiSport karta

Odměna/mzda

200-250 Kč/h podle zkušeností

Očekáváme

  • Zájem o dlouhodobou spolupráci
  • Možnost pracovat alespoň 4 dny vtýdnu (rozložení dle domluvy) po dobu 4 až 6 hodin denně
  • Pečlivost, spolehlivost, zodpovědný přístup
  • Dobré organizační schopnosti

Datum možného nástupu

ihned

Jak probíhá pohovor?

V případě zájmu nám prosím zašlete svůj životopis spolu s krátkým představením, kde uvedete proč Vás láká práce u nás a jaké jsou Vaše časové možnosti. Po krátkém telefonickém kontaktu bude následovat osobní pohovor v sídle AK a následně budete informovány/i o výsledku výběrového řízení.